Kilka podstawowych informacji o telebimach, jak obecnie się je wykorzystuje w reklamie zewnętrznej.

Najnowsze

Reklama zewnętrzna od wielu lat jest niezwykle chętnie wykorzystywana i popularna przez różne firmy. W ostatnich latach w miejsce zwykłych, ogromnych bilboardów pojawiają się elektroniczne tablice, nazywane telebimami.


Wykorzystują one do swojego działania wysoko wydajne, kolorowe diody, natężeniem i barwą świecenia można prosto sterować. Każdy punkt matrycy składa się z trzech diod, które w rezultacie dają barwę widzianą przez odbiorców. Tego typu telebimy mają liczne zalety, dzięki jakim ich popularność bez przerwy rośnie. Przede wszystkim umożliwiają wyświetlanie reklam bez patrzenia na pogodę, co przy tradycyjnych plakatach różnie bywało. Użyte diody są na tyle mocne, że je bardzo dobrze widać nawet z kilkusetmetrowej odległości, nie przeszkadza im także mgła, opady czy ciemność - patrz na sieć telebimów.


reklama zewnętrzna
Author: Ryan Bodenstein
Source: http://www.flickr.com




Kolejnymi zaletami, jakimi się cechuje reklama na telebimie Trójmiasto, jest ogromna elastyczność w zakresie jej emisji. W przypadku tradycyjnych tablic reklamowych zmiana obrazu wiązać się będzie z koniecznością podjechania pracownika, który naklei nowy. W przypadku telebimów wszystko jest dużo prostsze, wystarczy zaprogramować odpowiedni schemat emisji, wgrać ją do sterownika i wszystko będzie działało - medas-media.com.pl.


Coraz częściej spotyka się także przypadki, kiedy sieć telebimów w danej miejscowości sterowana jest zdalnie przez jakąś firmę, dzięki czemu daje to możliwość opracowywania rozbudowanych kampanii reklamowych. Zainteresowanie telebimami bez przerwy rośnie i dużo świadczy o tym, że ten trend się jeszcze będzie nasilał.